27 maj 2011

Ny plats till tvättmedlet




Har börjat tänka på det här med alternativa förvaringsställen...

Mycket prylar = lite plats!

Då måste man utnyttja alla sakerna till något speciellt...

De har liksom inte råd att bara stå och vara vackra...

Eller finnas kvar av någon annan anledning...

(Tex "klarar inte av att slänga..." eller "kan ju vara bra att ha...")



Därför hamnade tvättmedlet i en kaffekanna...

Lagom stor - med praktiskt handtag!

Men varför har hon då inte kaffe i kaffekannan som normala människor???

Jo, det blev en spricka i glaset, så alternativen var att antingen slänga eller att hitta ett nytt användningsområde!

Och så blev det så här!!




Och nu har det förresten ordnat sig med instrumentpanelen!!

Kan logga ut som vanligt.

Tror inte att det var Blogger som fixade det, utan jag själv...

Rensade "kakburken" dvs alla cookies som kunde ha med saken att göra...

Så idag på morgonen var det knappt att jag vågade logga in...

Var ju inte säker på att komma ut igen...

Verkligen den nya tidens bekymmer!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Saker kan verkligen användas till mycket.

Här kommer jag inte "in" i min blogg utan blir anonym.

Kram Cia Farfarsstuga

Lövkojan sa...

Hihi, det var ju en helkul idé!

Ha det fint, kram Marie-Louise

Lisbet sa...

Bra att kunna återanvända saker och ting!

Jag har också haft en massa problem med bloggen denhär veckan. Inte kom jag in på min egen blogg och förstås kunde jag inte kommentera. Nu något sånär igen...

Ha en skön helg!

bokhyllan sa...

Bra med alternativa lösningar!
Ha en finfin lördag.
Kram.