09 november 2010

Pimpade gummistövlar


Det finns så många vackra gummistövlar nu för tiden!

Blommiga, rutiga, röda och gröna...

Blev sugen på att köpa ett par...

Men jag vet ju med mig att det inte är någonting som jag använder speciellt ofta... Mina gamla traditionella mörkblå står mest i garderoben!


Fick en idé och plockade fram dem och dekorerade upp dem lite...

Nu kikar jag inte längre på nya gummistövlar i butiken!

Tycker att mina blev lika fina och dessutom annorlunda och originella!!


7 kommentarer:

bokhyllan sa...

Bra idé det där och fina blev de!
Kram

Myricas Farmor sa...

Ja dina stövlar blev jätte fina.
synd dom inte har något liknade i affären,
HA det gott
kram

Marie sa...

Det var ju ett superbra tips. Och så stiliga de blev...Kram

Mia sa...

Jättesöta grodor, mig och grodor.. jag är alltid lika förälskad :)

marrimoster sa...

den där modellen är ju retro . vill minnas att jag haft ett par likadana för antalet år sedan, var glad att du har dom kvar

Lisbet sa...

Jo, det kommer en vår :)
Tack för tipset! Så inspirerad jag blir!

Ha en skön fredag!

kram

Farfars stuga sa...

Så fina de blev!

ja ibland behövs det inte så mycket.

Kram Cia