23 mars 2010

Att rensa en vägg...


Vet inte om jag smittats av "rensa-i-röran" febern som finns lite varstans i bloggvärlden, men kände häromdagen att det fanns ingen luft hemma!


På väggarna har på något sätt hamnat fullt med tavlor. Alldeles för många...
Trivs mycket bättre när det finns tomma, kala ytor och inte en massa småplock överallt.

Likadant så har det samlat på sig i garderoberna. Har blivit allt för många klädesplagg! Men inte beroende på att jag KÖPER en massa, utan för att jag SPARAR på nästan allt gammalt. Tycker att det är svårt att slänga/ge bort hela kläder - kan ju alltid vara bra att ha NÅGON gång!

5 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Enig med deg.
Det er finere når det ikke er for mye på veggene!
Og klær, ja, det må jeg nok rydde opp i også!

Ha en fin kveld
Klem Tove

Den där Marie sa...

Det är samma här, vad gäller kläder... Det kan ju va bra att ha nån gång :) Att man aldrig lär sig att man använder ju inte de plaggen nån mer gång! Så knäpp man är :)
Kram ♥

Snäckskalsdalen. sa...

Jag håller med dig om allt du skriver, men jag har flyttat ett par gånger på senare år och jag måste säga det var en befrielse att bli av med det som var överflödigt! Men nu har jag börjat samla på mig igen, men jag ska försöka......
Ha det gott
Agneta

Lusthuset sa...

Håller med. Våren ger inspiration både till utresning och vårstädning...ut med allt gammalt och mörkt och in med solen och ljuset.
Tack för kommentar hos mig. Ha en skön kväll. Kram!

Anonym sa...

Kikar in via Babsan och säger heja dig!